fredag 10 september 2010

Helgstämning

Nu tar jag helg! Vi började dagen med att besikta bilen och tro det eller ej men den gick igenom. Första gången en av mina bilar går igenom en besiktning utan att göra en ombesiktning. Jag har väldig otur med bilar... Men idag så gick det bra, detta ska vi fira :) Efter det så tog vi en tur på stan och kikade runt lite, lunchade med Annefrid och sedan åkte vi och köpte en stor godispåse till kvällen.






Jag bakade nyss en stor äppelpaj. Äpplen som inte är köpta i affär är de godaste äpplena måste jag säga. Vi var hos min morbror igår och fick med mig en påse äpplen, himlans goda och fina! Ska snart sätta mig och rensa lingon som vi fick med oss. Dom är till mamma, men man kanske kan vara snäll o rensa lite åt henne :)
Trevlig helg nu allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar