tisdag 5 oktober 2010

Fina höstdagar

Hallå!! Nu var det längesen jag skrev, det hinns inte. Jag har bestämt mig för att nästa termin räcker det med två kurser, tre blir lite för mycket. Jag hinner göra allt jag vill men jag känner mig stressad hela tiden. Samtidigt som jag har kursmoment i kurserna att göra så måste jag hinna ha ett socialt liv också, det skulle även vara bra om jag hann 1-2 pass på Maxi i veckan också, träna måste jag också hinna med 3-5 pass i veckan. Nu jobbar även Micke så man ska helst kunna planera allt så att jag ska hinna träffa honom också. Som sagt, det är en de att stå i. Jag hinner knappt prata i telefon mellan sakerna ;p Men kurserna går bra, det är ganska svåra saker men himla kul.
Det håller på att att bli höst, vilket jag älskar. Det har varit några riktigt fina höstdagar nu och det gör mig lycklig. När folk åker utomlands till varma ställen så njuter jag av att vara i höst-Sverige. Älskar det!
Dags att sätta sig med studierna igen. Vi hörs!!

1 kommentar:

  1. Maria Sundström8 oktober 2010 kl. 15:17

    Hej Marika!
    Har inte varit inne på din blogg på länge men vilka fina foton! Hösten är härlig! Jag har köpt tapeter till sovrummet som snart ska upp- och gissa vilken färg det blev? Vita med lite mönster i medaljongaktigt utseende. Längtar tills det blir tid att fixa iordning allt som är halvfärdigt hemma. Ha en (super)skön helg! Hälsar Maria med magen

    SvaraRadera