söndag 6 februari 2011

Morbergs chokladbollar


Hallåhallå! Dagen är ganska händelselös. Jag har ingen direkt lust med något, det är något ovanligt. Jag brukar vanligtvis vara på bra humör men den här dagen känns inte som min. I morgon är jag mitt vanliga jag igen. Jag har försökt plugga lite men gav upp det ganska fort. Det här är den första kursen på programmet som jag inte trivs med, statistikkurs. Alltså, jag måste komma ihåg min Matte B som jag hade så mycket problem med på gymnasiet. Det är en viktig kurs men svår för mig. Jag tar tag i det i morgon, i morgon ska jag även börja min andra kurs kursmoment 2 som inleds med att göra en powerpoint presentation och leta reda på mycket fakta om två webbsidor och sedan redosvisa detta muntligt på adobe connect på fredag. En kvart var, jag är otroligt nervös inför detta men det kommer att gå bra. Det är mycket intressant men har lite svårt att prata på det viset. Det har blivit lättare och faktiskt kul men jag är alltid nervös inför det.
Istället för att göra något viktigt idag ställde jag mig o bakade massa chokladbollar ur Morbergs receptbok (såklart!!).
Jag väntar på att Micke ska komma hem från jobbet. Ska nog dra iväg och ta ett träningspass då, det fjärde för denna vecka.

1 kommentar:

  1. Älskar hans kommentar i boken ang. chokladbollar med pärlsocker, so no no! Måste ju vara cocos, inget annat! Go Morberg ;)

    SvaraRadera