tisdag 13 juli 2010

En härlig sommar!

Nu är det verkligen dags för en uppdatering på bloggen. Jag hinner inte riktigt med det. Förr veckan började jag mina pass i kassan på maxi, slitigt är det men helt okej. Jag trivs faktiskt bra, alla är trevliga i personalen och man får inte känslan av att vara i vägen när man gör fel, skönt! Det är nästan alltid 8 timmars pass vilket är bra. De passen går fortare än vad ett 4 timmars gör. Jag försöker även hinna med att läsa, jag pluggar ju även nu under sommaren, hej och hå. Det är mycket att stå i nu :) men det är kul. Träningen känns inte regelbunden, jag kommer i väg på 3 -4 pass men det känns dumt att så många pass är borttagna från schemat nu under sommaren. Jag jobbar nästan alltid när det är bp pass som jag vill gå på så då får jag köra ett ganska trist pass i gymmet istället. Menmen, nästa vecka ska det hinnas med då jobbar jag bara helgen. Dock så gör jag och sofia en väldigt spontan Göteborgsresa på måndag. Vi ska på Lotta på liseberg och självklart hälsa på joakim, helena och den söta alicia. Träffade dom i helgen och Alicia var en rikitg sötnos. Världens minsta fingrar och tår :) Dags att göra i ordning mat, det blir ett kvällspass idag: 16.00- 22.15. Ser fram emot torsdag, den lediga dagen den här veckan. Det ska bli skönt, ska bara göra saker jag vill då :) Ta hand om mig själv.

2 kommentarer:

  1. åker den 31 augusti, 3 veckor, själv :)

    SvaraRadera
  2. du verkar ha fullt upp i livet, glöm inte bort att sitta ner en stund oxå hihi. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera