fredag 30 juli 2010

Regn är inte så farligt

Hej på er!! Det regnar och regnar men vikan väl inte klaga när det har varit så fint väder nästan hela sommaren? Mysigt med regn också tycker jag. För mycket sol gör oss bortskämda. När det regnar blic det dock kaos på maxi, för då kommer alla på att handla vore smart. Då blir det jobba jobba jobba för oss. Jag jobbar idag några timmar, sen är jag ledig i helgen. För att sedan göra min sista schemalagda vecka nästa vecka. Juli-månad har verkligen gått fort! Men jag har hunnit med att jobba mycket, träna, åkt till göteborg, haft grillfest, varit på bio, pluggat och även fått lite sol på mig. Jag kan inte klaga. Om tre veckor är tentan och jag börjar på att känna mig lite stressad, ska sätta fart ordentligt idag att plugga.
Micke är fortfarande iväg i Gustava, han kommer hem i morgon och jag är ensam. Vilket inte besvärar mig så mycket att vara. Ensamheten stör inte när man väntar på att inte få vara det, jag vet att jag inte är det i morgonkväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar