måndag 28 juni 2010

En uppdatering i sommarvämen


Hej i sommarvärmen!! Hur underbart är det inte? :D Äntligen sol och bränna. Brännan är mindre skön när man ska krypa ner i sängen, men på samma gång lite behaglig. Det är i allafall hur skönt som helst att vara ledig när det är så strålande väder. Maxipassen börjar inte förrän i Juli, vilken tur har inte jag då? Jag har dock min kurs som jag borde läsa mer på men...
Det har hänt en del sen sist. Stockholmsdagarna kunde inte bli annat än fantastiska. Hur bra som helst, jag och Jenny fick bra platser så vi såg bra och de va hur fina som helst, Kristen och Taylor. Det var en lyckodag! det var kul att ha med Jenny som inte är så insatt i Twilight men ändå :)
Midsommar var lugn, det är bäst då. Vi grillade och åt drack gott tillsammans med mamma och Roger.
Resten av helgen har spenderats i solen, det är bra tider nu!

I veckan är det eclipse-premiär som gäller, uteservering, solning, plugga, fixa rosten på bilen, micke åker till Grebbesta, jag ska ha helgen för mig själv (känner på mig att det blir en del vin och grill).(Fyndade stolsdynor idag ;P)

Nu är det snart får ett afro- och bodypump pass. Kan bli jobbigt i den här värmen men det ska bli himla skoj! Ha en riktigt bra vecka alla!

1 kommentar: