söndag 1 augusti 2010

Måla eller inte måla?


En ledig och härlig helg har det varit och den är inte slut än. Gårdagen spenderade jag med mamsen, vi var på stan och ikea. Himla skoj var det. På kvällen såg jag på The runaways, äntligen. Vilken bra film det var. Kristen stewart blir bara bättre och bättre, love her! Avgudar!
Idag har jag pluggat mestadels, för i morgon väntar jobb så då hinns det inte med. Ska snart iväg och träna också och kvällen erbjuder film med min favorit.

Igår hade mamma med sig den här fina skänken (kommer inte ihåg vad det kallas) och nu är den stora frågan: Måla eller inte måla? Jag gillar den ganska mycket såhär också. Men vet inte... Råd?? Vad tycker ni? Den är himla läcker tycker jag.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker den var väldigt vacker med de olika inläggningarna - skulle ha den så ett tag.

    Runaways måste jag kolla vad det är :-)

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Jag skulle måla om den :) Riktigt fin gammaldags sekretär!

    Har precis avslutat mitt skåpsprojekt, och blev supernöjd!! :D

    SvaraRadera