torsdag 14 oktober 2010

Ny tavla!!

Har glömt att visa vilken himla fin tavla vi fått upp i vardagsrummet. Det här är från utställningen i Stockholm i våras. Mickes tavla såklart och det pryder nu vår vägg hemma och den passar perfekt. Himla fin! Det syns dåligt på bilden vad den föreställer men det är många bilder i en, i vinterlandskap och tydligast är då tallen mitt i tavlan. Jag älskar den. Den är fin och passar utmärkt hemma.

Jag har lite mer ordning och koll på mina kurser nu. Är i princip klar med två av fyra kursmoment nu. Så det känns bra. Har pluggat mycket idag. Men jag har även hunnit städa och tvätta flera maskiner. Igår var jag och Sabina på Kristinehamns höstmarknad. Alltid mysigt att gå på marknad tycker jag. Hitta mitt glutenfria godisställe, då blev jag glad :) Vi avslutade förmiddagen med en fika på Ejes.
Ska snart göra i ordning middag till Micke kommer hem vid tre, soppa och pannkakor (det är ju torsdag ). Sen blir det dubbelpass på gymmet. Det är en riktigt bra dag idag!

1 kommentar: