onsdag 10 augusti 2011

En härlig start på dagen

Jag började dagen med en timmes gympass och vidare ut i skogen för 30 min springtur. Fy sjutton va jag får jobba med min kondition alltså, helt otroligt hur dålig den är. Har sprungit fem gånger de senaste fem dagarna. Känner mig riktigt peppad nu! Härligt.
När jag kom hem tog jag en lång dusch och slog mig ner vid datorn. Surfade runt lite och hittade rean på Bubbleroom. Jag var tvungen att kika vidare och det slutade med två tröjor av märket Classified, Blondinbellas märke. Har ingen aning om ifall kläderna är fina i verkligheten, har inte sett någon som har det (?). Ska bli spännande i allafall, det var så himla billigt och något nytt skadar aldrig. Dessutom har jag brist på tröjor i min garderob, särskilt hösttröjor. Antingen är det för litet eller för stort.

Ska ta mig iväg till stan en sväng är tanken. Hur skönt är det inte att vara ledig?? Kurserna börjar den 29/ 8. Helt otroligt va många dagar det är kvar tills dess! Lite jobb på maxi kanske det blir, vi får se om de behöver mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar