onsdag 3 augusti 2011

Semester!

Idag är det en molnig dag, vilket passar mig bra. Har varit sol i en vecka och det har varit så skönt, men nu var det skönt med lite svalka. Har solat i princip varje dag. Sagabus trivs bra ute när det är fint väder, hon ligger i sin stol på balkongen och är en nöjd misse.

Båda sommarkurserna är nu klara, VG på Interkultur II, vilket kändes riktigt bra! Jag var riktigt nöjd med alla inlämningarna. Men VG hade jag inte räknat med, kul överraskning.
Så nu har jag semester! Vilket är skönt och behövligt. Om en månad börjar höstens kurser, då måste jag vara fit for fight igen! Funderar skarpt på att ta en sista minuten. Vore hur gött som helst, jag är inte mycket för värmeresor men känner mig riktigt sugen på det i år faktiskt. Idag ska jag fixa lite hemma; tvätta, städa lite och ta det lugnt. Skönt med såna dagar tycker jag.
Sagabus får avsluta inlägget:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar