söndag 9 maj 2010

Skönt med söndag

Godkväll! Söndagen är över, det är skönt med söndagar tycker jag. Idag började jag med en lång promenad, skönt i det fina vädret. Sedan pluggade jag och sedan handling. Nu sitter vi och äter hemmagjord pizza och jag dricker vin. Micke ser på hockyen, själv tycker jag inte att hockey är jätte skoj så jag tittar lite dådå och sitter mest vid datorn.
I helgen har vi tittat på massa resor till London, det är så himla svårt att bestämma( Äntligen har jag också en vit kotte, så hiiiiimla fin tycker jag!! Köpt på noll54)

sig för vad vi ska ta. Finns hur mycket som helst. Men resan blir i allafall i slutet av juli/ början på augusti. Kul att ha något att se fram emot. Förra sommaren åkte vi ingenstans, så det ska bli kul att uppleva London. Om jag inte sagt det så var det min examenspresent till Micke :)
I morgon ska jag fika med min kusin och plugga. Promenad och afro blir det självklart. Skulle va gött o sola lite också, kanske hinner med det också.
Ha en fortsatt skön helg och en bra start på nya veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar