måndag 31 maj 2010

Veckan börjar med sol


Hej på er alla glada. Helgen har varit riktigt bra för min del. I fredags var jag i kristinehamn och träffade min vän Sophie, vi firade att hon ska flytta. Vi firade genom att gå till mastmagasinet och äta black and white och dricka gott. På lördagen tog jag mig ett rejält träningspass och kvällen spenderades i Molkom hos Mickes syster. Vi fick grillad mat och god efterrätt. Vi åkte såklart till mammi på mors dag. Det var himla fint väder igår, skönt med sol. Saga fick springa löst ute och hon var lycklig. Den här veckan är det träning och plugg som gäller. Sista pluggtagen nu innan en vecka ledig, sen drar en ny kurs igång :) Himla kul det här. Ska plugga och jobba i sommar, vilket fungerar bra för mig. Bra att få in bra med pengar när vi ska åka till London i augusti. Vi har pratat om att åka i slutet på augusti nu istället för i början. Får se hur det blir :) Har fått en hylla som ska målas och slipas och sättas upp i köket. Har inte fått tummen ur bara, men det ska jag nog fixa nu i veckan, kul med nya saker !!! Ha en trevlig vecka alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar