måndag 24 maj 2010

Sommarväme och sol



Hej på er! Ja, jag lever. Jag har haft mycket att plugga och resten av fritiden har gått åt till träning och träffa mina fina vänner.
Idag är det en pluggar- dag, ska lämna in tentan på 3000 ord på tisdagkväll. Har hela tusen ord kvar och känner mig lite stressad men ville hinna med att slänga in ett inlägg. Micke har fixat min dator så nu fungerar den äntligen som vanligt igen. Jag lyssnar alltid på musik när jag pluggar men nu när den har varit knasig har inte det funkat men nu så... :)
Idag ska jag på möte på maxi på bergvik, informationsmöte angående sommarjobb. På torsdag ska jag på möte angående hur det fungerar att vara kontaktperson, ledsagare och avlösare. Jag har gjort en intresseanmälan på kommunens hemsida nämligen för att bli det. Hoppas verkligen på det!! Jag har även kommit in på min sommarkurs som jag sökte: interkultur. Sommarens ekonomi är säkrad, tur nog!

Nu börjar det äntligen komma sommarvärme! Det betyder att Eclipse-datumet närmar sig med stormsteg och det syns på alla sidor där nya klipp och bilder kommer upp överallt. Lovely! Älskar det verkligen och filmen kommer bli otroligt fin och bra tror jag. Som dagt, det är inte långt kvar nu!

Låttips: Muse - Neutron star collision (Love is forever)

3 kommentarer:

  1. Lillebror börjar bli gammal & komma upp i den åldern där killar ska visa sig tuffa genom att slå andra.. "bara för de är fulla" :@ :S

    SvaraRadera
  2. Stort lycka till med din tenta.Tack för att du ville vara med i min tävling, ha en fortsatt härlig vecka och kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  3. jo den är verkligen jättebra den också!! :)

    SvaraRadera