tisdag 4 maj 2010

Blommiga tider

Hej på er.
Full upp men ändå inte. Examen var superbra, micke var väldigt nöjd. Mamma hade gjort gör god smörgåstårtor, vi hade gott att dricka och god dessert. Väldigt lyckat, dessutom fin dukning om jag får säga det själv. Vitsippor på borde, ljuslyktor och ljusstakar. Jag missade att fota det av någon anledning. Det blev lite väl mycket dricka för mig och var inte alltför pigg dagen efter.
Idag har jag varit hos mamsen, jag fick en så himla fin servis. Köpt på loppis men ser helt ny ut! Nöjd!!! Vivar även iväg och köpte blommor, för nu går det mot blommiga tider på balkongen såklart. Sedan åkte jag iväg på ett step-pass och gick hem från gymmet efteråt. Jäklar vad man måste jobba för att bättra på sitt yttre.
Nu blir det "The good wife" på fyran och sedan sova. I morgon blir det diskussion på skolan på nätet och förhoppningsvis fika med min vän Sophie :) Ha det bra alla!! kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar