söndag 15 augusti 2010

Gud, vart håller du hus?

Godmorgon på er. Var uppe i god tid idag, för idag ska jag hinna med mycket. Jag har hunnit skriva ihop en sammanställning av personliga reflektioner som jag har gjort hela sommaren på kursen och har skickat in det, har även läst mycket en av böckerna. Känns som jag har koll på mycket nu men det har jag antagligen inte. Inte när det kommer massa påståenden och man ska välja ett då står det still i huvudet på mig.
Helgen har varit körig minst sagt, i början på helgen började jag faktiskt ifrågasätta om gud verkligen finns... om han gör det så borde han sköta sitt jobb lite bättre och fördela sina sorger och lyckor lite mer. För en del får stå ut med så himla mycket och det är inte rättvist, då spelar det ingen roll vad folk säger att alla ska uppleva sorg någon gång i livet. Ja! men inte så många gånger på så kort tid. Massor med LOVE till min familj.

Jag jobbade mitt sista sommarpass igår, gick fort. Nu ska jag koncentrera mig på skolan den sista tiden av sommaren. På onsdag är det tenta, vi får hålla tummarna.
Kramisar!!

3 kommentarer:

  1. Hihi :D det är ju alltihopa tillsammans som är så gudomligt gott! :D:D

    SvaraRadera
  2. Lycka till på tentan ! :)

    SvaraRadera
  3. Jaa det känns som ett stort steg. Är lite nervös inför nollningen imorgon bara annars känns allting jättebra =)

    Ja det är rätt skönt. Men jag saknar det nu när jag är "borta". Men jag kommer försöka åka hem så ofta jag kan :p

    SvaraRadera