fredag 20 augusti 2010

Kräftskiva ikväll


Hej på er. Helgen är här om bara några timmar. Jag har redan tagit helg, det gjorde jag igår när jag blev klar med sista grejen i sommarkursen. Skickade in den i morse och efter det har jag pysslat hemma. Fixat inför kräftskivan hos Johan & Becca ikväll, städat och ska snart åka iväg på ett träningspass. Ska bli himla kul ikväll, är en stor fantast av kräftor, i alla fall av stämningen och allt gott tillbehör. Kräftorna i sig är också goda men det till är godast! :) Den är veckan har varit omtumlande må jag säga, har pluggat alla dagar, försökt hinna med träningen så gott jag kunnat, har även träffat Jessica och hämtat bilen som varit inne på lagning. Fortfarande lite kvar att fixa men nu har vi den tillbaka i alla fall :) Ha en trevlig helg! Det ska jag ha !

1 kommentar:

  1. Gud så gott med kräftor!=)

    Hehe;) Har du sett den än? Hoppas den är lika rolig som trailern visar =)

    SvaraRadera