måndag 9 augusti 2010

Kramas mera!!!!


Hej alla pigga och glada. Jag började dagen med ett pass på gymmet idag, härligt. Känner mig pigg nu. Plugga och sedan middag ligger framför mig. Om en vecka har jag salstentamen i Interkultur-kursen. Så den här veckan gäller det att ligga i och plugga mycket. Jag är ledig hela veckan förutom lördag så det ska gå bra.
Den här veckan ska vi även lämna in bilen på lagning, urk. Tur att vi har pengar undansparade för sådana saker. Jag ska även till Home of sisters på boksigneing för Petra och Ingelas bok. Ska bli himla kul. Spännande att se vad de har hittat på i den nya boken.

Dags att ta tag i allt!
Ta hand om varandra, en del verkar glömma bort att göra det ibland.

3 kommentarer:

  1. tack så jättemycket!
    Som det ser ut nu så är den helt slut, affären verkar inte heller få in själva klockan igen. Har dock inte kollat på någon vecka (bortrest som du vet;) så jag ska kolla detta igen!

    SvaraRadera
  2. hejsan!
    Antar att det är Bellas Bracelet som ni vill ha efter old clock (; det ska vi absoluta kunna ordna! jag vet inte riktitg när jag har vägarna förbi stan, så det kan ta några dagar innan du får besked om old clock kommer säljas igen :)

    SvaraRadera
  3. tack så jättemycket!
    jag har tyvärr inte hittat mer berlocker till oldclock, men jag har hittat en liknande i gammaldagsbrons/guld. jag lägger upp den på bloggen under helgen så kan du ju ta dig en kik om det är intressant ändå ;D

    tack igen!

    SvaraRadera