torsdag 18 november 2010

Hem ljuva hem

God torsdag!
Ikväll är det tjejkväll på njoy, det ska jag givetvis på. Min vän Janina ska även dit. Vi ska på föreläsning om träning och gå på Core-passet. Har aldrig testat core så det ska bli spännande :) Vi får se om vi även gör testet där man kolla hur mycket muskelmassa och fett man har i kroppen. Vore spännande och väldigt bra att veta, just för att kunna lägga upp träningen. Vi får se, men det ska bli himla kul i allafall.
I morgonkväll ska jag och Sabina på Harry potter, spännande! Har hört blandade åsikter om den men jag tror att den är bra, bättre än den förra i allafall. I helgen är det födelsedagsfirande och även middag här hemma hos mig, det ser jag fram emot.
Ha en jätte bra helg hörrni!

p.s. Om en vecka kommer alla adventsstjärnor och pynt upp här hemma. Äntligen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar