torsdag 11 november 2010

Vinterland!!!

Hej vinterland!! När man tittar ut är det hur fint som helst, va glad jag skulle bli om det låg kvar ett tag till! Det är så fint! och juligt, jag får mycket julkänslor av det. Det får mig att börja planera julklappar, har inte en enda tanke om vad jag ska köpa till någon. Hm.Idag är det en städ- pyssel- tvätt dag, och jag gillar det! Har aldrig riktigt förstått det där med människor som inte gillar att städa och tvätta i sitt eget hem. Känns som att man söker negativa saker i allt utan att ens försöka se något positivt. Känner jag inte för att städa så gör jag det inte, så slipper andra människor stå ut med min trötthet på att städa... Nu låter jag allt bra klyschig, men förstår inte tanken med att inte gilla sitt hem rent... :)Idag plockade jag faktiskt fram glöggen, eftersom jag är en riktig glögg-älskare så får de en egen hylla i köket. Det är julkänslor på hög nivå med glögg! Ljusstakarna på bilden ovan är nyinköpta och köpta på Rusta, hittade faktiskt en del fina saker där.Har även en ny kudde i sovrummet. Köpt på Indiska, en fin affär med mysiga saker. Gillar verkligen den butiken.
Har även en rätt kul grej att berätta. I måndags vann jag första pris på "body challenge". Vilket innebär: på passet bodypump har de ibland body challenge som betyder att under varje låt ska man lasta på så mycket vikt man klarar av, den som lagt på mest när passet är slut vinner. Jag vann av tjejerna, och jag är nöjd med min insats. Har varit helt slut i kroppen den här veckan efter det. Priset var: 55 min massage, jag bokade in redan nu på fredag. Tänkte att det kunde vara bra att avsluta helgen så. Skönt ska det bli!!!
Nu ska jag göra middag: köttfärssoppa, mums med soppa i kylan :)

1 kommentar:

  1. Ja, det ska bli så kul att se efter om de ens går att operera mina synfel! spännande! :) Annars är de bara bra med mig! Hoppas de är bra med dig :)

    SvaraRadera