torsdag 4 november 2010

Stockholmstripp på ingång

Hej på er alla.
En fin höstdag idag med solsken. Hoppas det fina vädret håller i sig hela helgen, åker upp till stockholm med tåg i morgon. Ska bli kul att träffa syskonen för en riktigt slapparhelg, det behövs känner jag. Det har varit så himla mycket nu så jag vet knappt vad jag själv heter. Nu har det i allafall varit lugnt på pluggfronten sen i måndags men det är ändå mycket att fundera och reflektera över.
Vill även visa mina fina smycken som jag beställt från Sunrise jewellery: http://sunrisejewellery.blogg.se/index.html
Hon gör så himla fina smycken! Är hur nöjd som helst. Förutom de fina armbanden har jag även köpt ett halsband. Riktigt fina!! Det blir kanske en beställning nästa månad också?? ;)

Ikväll blir det ett kombipass på gymmet och ska nog lägga mig tidigt så jag är utvilad inför i morgon när jag åker till Stockholm.
Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket snälla du!
    Det är tack vare alla kommentarer som det ploppar upp nya ideér!:D
    kram!

    SvaraRadera