söndag 17 juli 2011

Hösten som avgör framtiden?

Godmorgon på denna soliga söndagsmorgon.
Jag började dagen med en kik på Selma spa, mamma och jag ska åka iväg en dag och planerar vilken dag som skulle passa bäst och vilka pass man vill gå på. Jag har tänkt att jag även ska gå på någon behandling, antingen klassisk massage eller någon form av ansiktsbehandling. Va gött det vore!! Vi ska i alla fall gå någon dag när det är yoga på schemat. Har aldrig provat yoga så det kan bli spännande.Jag väntar på att Micke ska komma hem med min frukost ;) han handlar tidigt idag. I eftermiddag ska vi på kalas i fågelvik. Ska bli skoj. Saga får springa ute hela eftermiddagen, det gillar hon :) Idag är det dessutom sista dagen på Mickes semester.

Jag sitter även och planerar lite inför hösten... Studier, praktiken, höstshopping med mera. Jag älskar våren och gillar sommaren. Så när hösten kommer är jag eld och lågor av glädje. Jag älskar hösten (september - november) helt underbara månader. Sedan blir det bara bättre då det blir december och jul. I love it!! Men sen är det skönt när sommaren kommer igen ;) Men jag ser aldrig fram emot sommaren på samma sätt som jag gör med hösten. Det känns dessutom som att den här hösten kommer bli något speciellt. Tänk om den avgör vart jag kommer att arbeta senare? Det är sista året på mitt program (ledsamt som tusan!!!!!). Det låter säkert töntigt men det känns som att den här hösten har någon form av avgörande på hur allt kommer att bli när det gäller jobb, skola och karriär. Måste välja praktikplats på ett smart sätt. Jag tror jag behöver frukost innan jag funderar på allt det här ;)
ha en fortsatt trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar