fredag 29 juli 2011

satc

Eftersom jag häromdagen skrev om OC så måste jag ju nu lägga till Sex and the city som en av favoriterna bland serier. Jag ser inte på så många serier men, för ett år sedan fastnade även jag för satc. Himla bra! Tjejigt som sjutton men det passar mig bra nu för tiden :)

Idag är det varmt som tusan, och värmen gör så att jag inte orkar träna som jag brukar. Jag får värmeslag om jag tränar känns det som. Jag vill ha lagom-värme inte svett-varning-värme. Jag har faktiskt suttit inne hela dagen och skrivit på två examinationer. Är så gott som klar med båda, inlämning? nästa fredag, känns bra!

Ska snart åka till Kristinehamn, till min fina vän Sophie. Efteråt ska jag på Mickes spelning som är i Kristinehamn ikväll. Ska också bli kul. Var även på hans spelning i Onsdags på Glada ankan, vilken groupie jag är :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar