måndag 4 juli 2011

Jag är en fascinerad människa

Jag är som säkert några vet ett OC fan utan dess like. Jag har funderat lite, undrar varför jag alltid blir så fascinerad av saker. Särskilt av saker jag ser på. Det är sån jag är. Jag kan aldrig gilla något lagom mycket, det blir alltid lite extremt när det gäller filmer, böcker och serier på tv. Jag satt och pluggade och lyssnar ju alltid på filmmusik under studerandet, satte då på en av mina bästa spellistor på spotify; OC spellistan. Bra musik - mycket!

Det är ett under att jag kan skriva på datorn idag efter gårdagens arm-axel-bröstpass på gymmet. Det värkte bara jag svängde med bilen förut när jag var och tog prover på vårdcentralen.

Nu blir det kaffe och mazarin. Och såklart plugga ett par timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar