torsdag 29 april 2010

Valborg och examensfirande


Grattis till min kära Micke som tog examen idag. Nu är han klar fotograf! Detta ska firas.... i morgon ;) I morgon blir det kalas hela kvällen. Ska bli himla kul! Så får vi se om han blir glad för min present. Det hoppas jag! Det har varit mycket att stå i denna vecka, massa att fixa hemma nu innan morgondagen. Idag har dagen gått åt till att städa, tvätta fönster och annat dylikt. Jag har även hunnit med lite plugg och det ska jag fortsätta med en stund till innan (den sena) middagen. Ikväll ska jag iväg på afro, ska bli skoj. Skönt att röra lite på sig, jag provade step- intervall passet i tisdags och det var riktigt skoj, lite svår koordination i början men det gick bättre efter en stund. Ska nog gå på det igen nästa vecka.
I morgonbitti har jag en kämpig workshop att ta itu med och det får jag väl hoppas går bra!! Efter det blir det massa fix och trix hemma, dukning med mera!! Ha en jätte bra valborg allihop.

1 kommentar:

  1. Jag tror det gick bra, han var upp på benen hyffsat fort igen så :/

    SvaraRadera