onsdag 2 juni 2010

Fin dag

Hej!! Detta är inlägg 100 på den här bloggen. Kul.
Idag är det 28 dagar kvar till eclipse, jag väntar och väntar. Till helgen släpps den nya boken: Bree Tanners Andra liv. Jag har beställt den, det ska bli himla spännande att se hur den är. Kan väl inte bli något annat succe? Stephanie Meyer är verkligen fantastisk på att skriva bra böcker.
Det ännu en varm dag, inte strålande sol men varmt. Skönt med lite värme äntligen efter en lång kall vinter och vår. Vi hoppade över våren i år tror jag :)Idag sitter jag med en diskussion på skolan, går framåt. På fredag tar jag sommarlov från blekinge men om två veckor börjar en ny kurs. Himla kul! Något som är kul mer är att jag legat på första plats på skolans nättidning med flest läsare, två gånger i rad. Kul!! Det gör mig glad. Den förra artikeln handlade om tvångsäktenskap och den andra om Ungdomsfullmäktiges engagemang kring ungdomars hälsa i Karlstad.
Dags att fortsätta med diskussionen! ha en fin dag, ta hand om de som betyder mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar