torsdag 10 juni 2010

Min lediga vecka

Hejhej!!
Det här är min lediga vecka, ingen skola och inget jobb. Jag gör bara det som jag verkligen vill göra, vilket innebär: läsning, baka, träna och umgås med de som jag vill umgås med.
Idag bakade jag en glutenfri chokladtårta, himla god blev den! Hur vi ska orka äta upp en hel tårta vet jag inte men kul var det att baka igen. Till veckan ska jag nog försöka få till muslibrödet som jag i princip levde på i vintras. Jag fick hem Bree Tanners Andra liv i brevlådan i tisdags. Jag läste ut den samma dag, det var ju trots allt bara en novell men ack så bra! Den fick mig att längta ännu mer till Eclipse-premiären. Ska boka biljetter imorgon till premiären. Som jag längtar efter denna film! Ikväll ska jag försöka få med Micke på ett bodypump - pass... Får se hur det går. Det skulle i allafall vara kul att testa och även få lära sig lite fler övningar. Igår när jag tränat klart skulle jag gå hem, så då gick jag en väldig omväg, det var så soligt och fint. Jag tog i allafall vägen in till stan och sedan förbi sundsta och över motorvägen och sedan hem...
Nej, nu ska jag forstätta med att bara göra det jag vill göra! ha en fortsatt trevlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar