tisdag 15 juni 2010

Projekt på gång

Godmorgon!

Vi har en del projekt på gång hemma. Sovrummet ska fixas till en aning, tavlor ska upp och ner, byrån ska bytas ut, jag funderar även på att försöka hitta något bänkliknande till sovrummet och ha vid fotändan av sängen. Har dock inte hittat något bra. Ska ta en titt på loppis någon dag. Jag brukar ju inte ha så bra tur på loppis tyvärr, men det har däremot mammas sambo, Roger. Han hittar massor, han har lovat att leta efter några saker till mig. Det är kul att Micke tycker sånt här kul också, vi kommer överens tillsammans om vad vi ska ha och han är med och planerar med mig.Igår var jag med sophie på stan, det var så himla fint väder igår. Vi satt på espresso house uteservering i solen och pratade om allt som behövdes pratas om!
Idag ser det ut att bli en lika fin dag!
I morgon börjar min sommarkurs, Interkultur. Jag har fått tag på böckerna som behövs och känner mig ganska taggad till kursen. Har läst mycket i litteraturen redan, väldigt intressant! Vi får se. Jag ska även jobba i sommar, alltså.... Skulle hellre lägga ner mig på kurserna och tentor än att sitta på Maxi en tisdagkväll. Det är bara en månad till.... Det går bra.Igår körde jag dubbelt träningspass, på morgonen gick jag en riktigt lång promenad, in mot stan och runt sundsta. Skönt att gå på morgonen tycker jag. På kvällen dansade jag afro och efteråt ett bodypump- pass. Det var riktigt skönt att köra dubbelt faktiskt. Ska fortsätta med det..
Jag ska försöka väcka Micke nu, vi ska ut på stan och luncha med Annefrid. Kanske kan ta en tur till loppisen efteråt och kika runt lite...?
ha en väldigt bra dag alla!!! kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar