måndag 21 juni 2010

Mot Stockholm, Hovet, Kristen och glädjen!!

(Källa: http://www.thetwilightsaga.se/ )

Jag ska snart göra mig i ordning och ta tåget till Stockholm. Idag är det Twilight Event på Hovet och jag har vunnit biljetter dit. Hur är det möjligt? Jag fick hem ett brev i torsdags med två biljetter till Hovet. Jag blev överlycklig. Så eftermiddagen ska spenderas på ett tåg, Jenny möter upp mig vid fyra och sen drar vi ut till Hovet för att dreggla över Kristen Stewart (Bella) och Taylor Lautner ( Jacob). För mig är detta stort och värdefullt. Ska bli så himla kul och det är en dröm som slår in typ. Jag avgudar Kristen så detta kommer bli toppen!! Sover i Stockholm så är tillbaka hemma i morgon igen. Vi hörs!!! :)

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack så jättemycket! :D
    aha okej, men du fick se dom live iallafall! ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad kuuuul :D GRATTIS till vinsten ;D ni hade det bra förstår jag?

    SvaraRadera