tisdag 21 december 2010

21 december


Hej på er.
Inte många dagar kvar till jul nu, bara tre dagar kvar. Mysigt!! I morgon och på torsdag ska jag jobba eftermiddag/kväll så om jag ska pyssla något här hemma innan jul får jag göra det idag. Idag tvättar ja och städar lite, senare ska jag iväg och träna. Njuter av ledighet. Pluggar gör jag också, har diskussionsseminarie på nätet, det går bra :)
Igår var jag med mamma när hon köpte alla sina julklappar, det var kul! Jag köpte min till Micke, så jag är nästan helt klar nu.

Julen firas hemma hos mamma och dagen därpå ska jag, Sofia och Jenny åka till Göteborg till bror och fru och barn :) Ska bli himla kul! Micke jobbar, så han följer inte med tyvärr. Men jag tror att det kommer bli en riktigt bra jul i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar