fredag 10 december 2010

Helgmys


Hej alla glada. Nu är det äntligen helg igen, fint väder idag dessutom. Har städat och fixat här hemma idag, mysigt. Ikväll blir det att laga god mat, se Idolfinalen och mysa med Micke. Fredagar är bra.
Ska strax gå och göra Mozartkulor, gott julgodis som man bara måste ha! Jocke och Helena som infört det i min jultradition. Efter det blir det ett pass på gymmet. Känns som att det kommer bli en bra helg, har inget specifikt planerat, en fika med Sophie någon av dagarna, annars är det inget annat. Har inte speciellt att plugga heller, Micke jobbar i helgen, jag själv har inte fått något pass ännu. Det blir en lugn helg, vi får se vad jag hittar på :)

Ha en trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Hoppas att helgen varit bra!
    Jag gör lite reklam för min blogg,
    har inte varit aktiv i min blogg på ca 1 år så det är som att börja om igen.Tänkte att om jag har en utlottning så hittar ni till mig igen men icke så snälla vill du vara med på min utlottning
    du har jättestor chans att vinna men skynda för tävlingen avslutas ikväll..Det du kan vinna är en avskavd bräda med härlig snirklig text eller ett trähjärta med underbar vintagebild,välkommen in och ta chansen!
    En liten länkning skulle uppskattas:)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Hoppas helgen var bra! :)
    Ja visst är den fin! älskar den (:

    SvaraRadera