tisdag 28 december 2010

Hemmadag passar bra

Godmorgon godmorgon.
Idag är det ingen effektiv dag som ligger framför mig. Jag ska bara slappa idag, skönt ska det bli. I lördags beställde vi vår nya tv och igår kom den, snabba puckar får jag lov att säga. En 47 tums philips. Vi är väldigt nöjda. Stor om man jämför med den vi hade innan och mina twilightmänniskor blir så stora och fina! Var tvungen att sätta på Eclipse igår för att se hur det blev, lovely! Vi var först och tränade tillsammans och sedan lade vi oss och såg på film, mysigt! Kul att vi kan träna ihop.Som sagt, idag ska jag bara ta det lugnt. Kanske baka lite, läsa i min bok, har lånat Narnia av Helena. Jag funderar även på att se någon riktigt lång film, alltid mysigt när man slappar hemma. Jaja...
Vad säger ni om våra nya fina muggar? Jag älskar dom! De är så fina... :) Hoppas vi får fler i födelsedagspresent, ska önska oss det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar