måndag 20 december 2010

Julen är på väg

Godmorgon!!
Julstämning, jatack! :) Mysigt är det. Igårkväll kokade jag och fixade min första julskinka ever. Vuxenpoäng till mig känner jag. God blev den också. Man kanske inte kan misslyckas med skinka? Jaja, idag väntar jag på att mamma ska komma hit, vi ska fika och sen ner på stan och handla de sista julklapparna. Det blir en dag tillsammans med Mammi med andra ord :) Jag har bara julklapp kvar till Micke och Joakim. Jag vet vad jag ska köpa till båda så det blir lätt.
Jag ska även hinna med seminariediskussion idag + träning ikväll. Var och tränade igår, ny bodypump release, är helt slutkörd idag, träningsvärk!!! Det var ett riktigt jobbigt pass men kul som vanligt.
Det är fyra dagar kvar till julafton, är ledig idag och i morgon men jobbar eftermiddag/kväll ons och tord. På onsdag slutar jag 23.15, helt sjukt att ha öppet en mataffär till kl 23 tycker jag. Jag kommer antagligen att hamna i sängen runt 2- tiden för att kunna varva ner och somna. Jaja. Ha en trevlig vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar