söndag 26 december 2010

Myskväll efter julhelgen


God fortsättning!!!
Nu är julhelgen över. Hade en riktigt bra julafton, hade dock feber hela dagen, det sinkade mig lite. Synd men det var mysigt att vara hemma hos mamma. Fick fina julklappar och god mat! Det var toppenbra helt enkelt. Fick fina koppar och fat till vår nya serie vi ska börja samla på, Villeroy & boch, fint det!
Juldagen firades hos bror i Lindome. Vi stannade över dagen och det var mycket trevligt. Fick även gosa med lilla Alicia, som är den sötaste i världen.

Idag tog jag mig ut till Maxi och Bergvik. Dum idé. Folk var som galna och sprang och skrek på varandra. Parkeringen var kaos. Men jag handlade min mat (storhandling dessutom) och fick äntligen tag på en ny mössa, i princip på pricken som jag letat efter ett tag. Nu sitter jag och smälter maten till New moon och ska snart iväg på Bodypump-pass. Kvällen ska spenderas närkrupen i soffan med min nya värmefilt (julklapp) och se en film. Ska även göra i ordning dipp, så chips och dipp blir det ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar