onsdag 5 januari 2011

År 2011 har börjat

God fortsättning allesammans.
Det nya året börjar bra, riktigt bra. Fortsätter min träning, fyra gånger i veckan och ska nu försöka göra mitt nyårslöfte (hemligt) fram till sommaren. Hoppas jag klarar det! Jag kommer inte ens ihåg vad mitt förra var, tror faktiskt inte ens att jag hade något.
Har hunnit skriva klart min examination också, känns skönt, nu är det bara att börja på nästa som ska vara klar nästa vecka. Den är väldigt svår och väldigt stor, oroar mig lite.
I morgon är det diskussionsseminarie, ska bli intressant. Vi ska diskutera andras artiklar, min artikel ligger på andra plats för flest läsare. Kul! Det gör mig glad att allt plugg och slit visar sig i slutändan.
Idag ska jag försöka ta tag i nästa tentamen och senare ska jag och Micke ta ett pass på gymmmet. Allt känns väldigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar