måndag 31 januari 2011

Våren är välkommen

Hej och godmorgon.
Det har varit en del att stå i, har inte riktigt tid eller lust att skriva här. Roligare att skriva när allt är klart hemma. Då kan även bilder läggas ut. Men nu är även hallen tapetserad. Det blev mycket bra, bättre än det gröna som var förut ;) I morgon ska vi sätta upp saker i hallen igen så att vi kan använda den som vanligt igen. Köket som blev klart förra helgen är otroligt fint! Vi är så nöjda. Ska bli kul att se hur vardagsrummet blir också.Micke var i Stockholm i helgen, så i lördags passade jag på att åka till Kristinehamn på kvällen, jag, Sabina och Sophie gick ut på The pub och åt väldigt god mat. Det var trevligt.

Det märks att jag längtar efter våren. Bara solen är framme en liten stund känner man lyckoruset och nu försöker jag få in så mycket ljus som möjligt hemma. Spaningen efter vårkläder och vårskor är också ett tecken på att våren gärna får infinna sig snart. Ska bli skönt i allafall och jag ska välkomna alla känslor med öppna armar :)
Ikväll ska vi åka till mamma och äta mat. Men vi åker hem tidigt eftersom Micke ska upp o jobba i morgonbitti, tidigt, igen.
Nu ska jag ta mig iväg och ta ett träningspass. Har jordens träningsvärk efter igår men det behövs ett pass till idag känner jag! Ska även plugga lite innan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar