fredag 14 januari 2011

Boktips!

Godkväll på er. Jag har inte haft så mycket att skriva under veckan, har bara befunnit mig hemma, skrivit på examinationen och haft seminarie. Har även hunnit med 4 träningspass men annars har jag inte gjort mycket mer.
Väntar på att det ska passa med att tapetsera om. Det är verkligen något vi ser fram emot, kul att fixa hemma.
I morgon ska vi på födelsedagskalas i Molkom. Ser fram emot det.

Tänkte även tipsa om en himla bra bok: Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow. Water för elephants på engelska. Men i och med att jag inte är jätte bra på engelska, så brukar jag läsa mina böcker på svenska. Dock är säkert böckerna bättre på engelska.
Den är i allafall riktigt bra, väldigt.... detaljerad i beskrivningen men himla bra. Väntar på filmen som kommer den 22 april. Vem spelar huvudrollen i filmen? Robert Pattinson. Kan ju inte bli annat än succé :)

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar