tisdag 25 januari 2011

Tapetsering och pyssel

Godmorgon alla morgonpigga!
Jag började dagen redan vid 05.30, jag skjutsade Micke till Rusta och sedan hem och åt en god frukost. Nu ska jag slänga mig i soffan och kanske sova en timme till. Känner mig inte riktigt utvilad då jag somnade sent igårkväll.
Helgen har spenderats hemma, vi har pysslar i köket och hallen, slipa, slipa och återigen slipa. Och på söndagen tapetsering av köket. Jag fick även lära mig hur man gör och kladdade klister. Hallen är färdig att tapetseras den också. Sedan återstår vardagsrummet.
Köket är riktigt fint! Det är inte grönt längre, det är randigt och vi är så nöjda.Idag är det träning, lite pluggläsning och ikväll jobb några timmar som står på schemat. Tror det kommer bli en lugn och skön dag.Jag ska även passa på att säga Grattis till Fredrik och Maria till sin lilla nyfödda gosse. Söt som socker är han! Micke är numera uncle!

Vad tycker ni, har år 2011 börjat bra? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar