fredag 7 januari 2011

Helgmys och pyssel hemma

Jag känner helgstämning. Skönt med helg, även om den kommer att bistå i att plugga. Ska även hinna med pass både lördag och söndag. Det gäller att inte ligga på latsidan!
Vi har fått otroligt mycket snö, igår var det närmare kaos på vår parkering. Parkeringen blir mindre i och med att snön blir mer och tyngre. Jag fick skotta fram bilen många gånger igår. Men det ser fint ut med all snö. Men jag längtar faktiskt lite efter våren och vårens färger. Mysigt det!Idag har jag och Micke varit på Flugger och hämtat tapetprover. Snart ska vi få en fin lägenhet med våra fina tapeter. Ska bli så himla kul att sätta igång! Det kommer bli svårt att välja, men vi måste ha bestämt oss till måndag.
Julen är i allafall bortstädad, som jag sagt innan; himla kul att ta fram ljusstakarna men skönt att ta bort dom också :)Sitter o väntar på fika med min vän Sabina. Hon ska komma hit snart :) mysigt.

Trevligt helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar