måndag 21 december 2009

Julen närmar sig

Hej på er alla! Har julkänslan infunnit sig eller?? Det bör den ha gjort. Jag kände den mycket i fredgas på vår efterlängtat tjej-julmys-kväll. Tre av de goa töserna var på besök, det var så trevligt såå!! Resten av helgen jobbade jag idag är min lediga dag innan jul. I morgon drar det igång igen och då drar det nog igång på riktigt, kan inte ens föreställa mig vilket kaos det kommer vara på ica dagarna innan jul, är det som förra året så är det rejält packat. Jag jobbar även till 22.15 så ja hoppas det finns att göra eftersom kvällarna är tråkiga att jobba. Men som sagt det kommer nog vara packat på maxi :) Kul det, bara folk har humöret uppe trots julstress.
För att bättra på julkänslan var vi på adventsfika hos sofia och erik idag. Micke fotade även lite små detaljer hemma hos dem som ja tänkte visa...Den fina julgranen var klädd i silver.

Fint ljusfat med små silverkulor.

De här hyllorna var nyuppsatta och väldigt fina!

Hem ljuva hem, såklart :)

Fina koppar.
Hjärtan som pryder stora fina fönster :)

Ljuslyktorna på fläkten står på min önskelista!! Gott med julskinka på vårt adventsfika idag. Julstämningen på hög nivå det!
Avslutningsvis, jag tänder de fyra ljusen i adventsljusstaken. Jia, det närmar sig jul med andra ord. Tror faktiskt inte att jag kommer hinna skriva något innan det, om jag inte gör det... GOD JUL på er alla!! Njut av mat, godis, julmust och glögg!!! Det tänker sannerligen jag göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar