söndag 13 december 2009

Luciadag

Godkväll! och glad tredje advent och lucia dessutom. Vi har lite adventsmys här med sofia, erik, mamma, joakim och helena. Väldigt trevligt. Kul när alla kommer på fika, särskilt vid jultider ;) Älskar sånt ni vet. Så vi fixade glögg, julmust, kaffe, saffranskaka, mozartkulor och russin här. Då känner man julstämning minsann.
Nästa fredag kommer några av tjejerna hit på julmys. Det ska bli så kul att träffa dem igen, saknar er så mycket. Ibland längtar jag tillbaka till brogårn bara för att sitta med er ute på bänkarna och prata om allt och ingenting och få vara sig själv, helt underbart! Så på fredag fixar jag till lite julmys här så har vi tjejkväll.

Till veckan händer inte så mycket mer, jag ska träffa sophie och jag ska träffa sofia. Det blir en del pluggande också, vilket är helt kul. Jag blev antagen till båda kurserna jag sökte till våren. Jag väljer nog bara en utav dem eftersom jag läser två kurser på distans åt gången och jag tror då att det blir lite väl mycket att läsa fyra kurser samtidigt. Så till våren läser jag förutom två kurser på distans : "Perspektiv på psykiskt lidande och återhämtning" på karlstads universitet. Tror det kommer bli väldigt bra.

I fredags var jag förresten och tatuerade mig, romantisk som jag är och väldigt kär dessutom så tatuerade jag in två "m" på underarmen som erik hade gjort i en fin stil. Så micke fick en tidig julklapp i fredags och den uppskattades mycket.

Ikväll blir det mys med min goding och filmen "skicka vidare" på femman. En underbar liten grabb som tar på sig uppgiften att förändra något i samhället. Den rekomenderar jag ;)
ha en fortsatt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar