onsdag 16 december 2009

Julpyssel!

Hej på er!! Julstämning till tusen nu när snön kommit. Igår snöade det nästan hela dagen, jag spenderade gårdagen i kristinehamn. Träffade min vän sophie, det var en pratig fika, en skrattig sådan och mycket värdefull. Det var väldigt bra!


Idag var jag och micke på stan och kikade runt, vi tog även en fika på espresso house, mitt favorit ställe. Jag köpte min sista julklapp och njöt av att jag inte stressat en enda gång inför årets jul den här gången heller. När vi kom hem åt vi god mat och jag drog med micke ut i skogen för att plocka in lite mer granris. Det gör en glad det :)
Jag bakade även pepparkakor samtidigt som jag pratade med sophie, hon tyckte jag skulle göra pepparkakor med glasyr och var sjäövklart tvungen att testa men..... jag tror jag måste öva lite mer på det, det var skit svårt och det slutade med glasyr i hela köket ;D

Nu ska jag se bonde söker fru, oskyldigt dömd och sedan kvällsöppet med ekdahl.
Ser fram emot fredag då mina tjejer kommer på julfika och julmys!! :)
Ha en fortsatt bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar