torsdag 8 april 2010

Förkyld... igen


Hej!! Förkyld... igen. Två riktigt jobbiga förkylningar inom loppet på tre månader. Med feber och allt på natten, fruktansvärt jobbigt att inte få sova ordentligt. Men om några dagar är jag pigg igen. Måste vara pigg till på söndag för då åker jag och Micke till stockholm igen på vernisage för Micke och hans klass bok. Ska bli himla kul. På söndagen ska jag vara med Jenny hela eftermiddagen, kul! Sedan ska vi sova kvar där, på samma hotell som förra helgen; Elite i Vasastan. Riktigt fint hotell, dessutom kul att lyxa till det lite ibland.
Igår var det kalas nr 2 och jag fick så fina saker; Donna karen parfym, en tröja från monki, presentkort på bio och en bok om glutenintolerans med massa bra recept! Tack så jätte mycket, ni är så gulliga.
Som jag skrev sist när jag var förkyld, det värsta när jag är sjuk är att jag inte kan gå på afron... Fick ringa och avboka idag, synd!! Det som är så kul och är min stund i veckan. Jaja, jag ligger hemma istället och nördar mig vid New moon. Jag funderade på att sätta på Vampire diaries men jag tycker inte att det är vidare värst bra faktiskt, mycket som liknar Twilight tycker jag men... Särskilt det förra avsnittet. Kanske bäst att hålla sig till en vampyrserie ;) Eller ja, True blood måste jag titta på bara för att det är så överdrivet ;D haha.
Nog babblat om vampyrer... dags att göra lite te med honung så min hals kan sluta göra så ont.
kramkram

p.s. Låttips: Hearing Damage - Thom Yorke

2 kommentarer:

  1. Haha jo true blood är överdrivet, men man måste ju bara se när man väl har börjat kolla! :P men vamire diaries är bra!! :D Krya på dig vännen! <3

    SvaraRadera
  2. Älskar ljuslyktorna!! Är dom nya? och vart exakt kan jag agera härmapa och köpa mig ett eget par ;D

    SvaraRadera