torsdag 1 april 2010

Fullspäckad torsdag


Hej alla glada!!
Kent var fantastiskt bra i tisdags, och tack sophie för en väldigt mysig eftermiddag och kväll! Underbaring där. Absolut bäst var "Krossa allt/ dom andra". En riktigt bra version på "dom andra". Vill se igen!! :)
I tisdags fick jag även ett glatt besked; jag har fått extrajobb på maxi i karlstad. I måndags skrev jag på papper om uppsägning i kristinehamn, så det var snabba puckar. Igår jobbade jag för första gången, det gick bra men jag var nervös. Det var ganska mycket lika som i kristinehamn men ändå inte. Idag fick jag ett morgonpass så jag har hållit igång hela dagen eftersom jag även var tvungen att städa, handla och fixa hemma innan kalaset i morgon. Nu måste jag dessutom plugga innan sovdags. Det är rätt mycket att göra nu, i morgon är det kalas för mig, på lördag åker vi till stockholm till på söndag och tentan ska in senast tis så det känns lite stressigt, hade ju inte med i beräkningen att jag skulle jobba men det fixa jag!
Ska sätta igång nu!


p.s. Visst blev det bra med soffan!! Hihihi!!!

2 kommentarer:

  1. Åååh det där blev ju riktigt fint!! :)

    SvaraRadera
  2. blev riktigt fint med soffan ;) ;)

    SvaraRadera