torsdag 15 april 2010

Fortfarande sjuk men på bättringsvägen

Hej alla!
Det har varit lite tyst från mig ett tag, det beror på att jag har varit riktigt krasslig. Idag är första dagen utan huvudvärk på en vecka. De senaste två dagarna har varit fruktansvärda, jag har haft huvudvärk så jag har mått illa. Inte alltför kul. Man blir så sliten efter såna dagar. Men nu känner jag mig ganska pigg igen, vilket är underbart. Dock fortfarande förkyld men ingen feber eller huvudvärk.
Söndagen spenderades i Stockholm, vilket var väldigt kul. Vernissagen var riktigt bra, fina bilder och väldigt mycket folk tyckte jag. Micke verkade nöjd och glad :)Medan han minglade runt där hela eftermiddagen så gick jag och Jenny och köpte oss en kaffe och satte oss ute i solen och pratade. Väldigt mysigt trots min feber, runt sex- tiden gick jag till hotellet och la mig i sängen och såg 2012, vilken fruktansvärt dålig film. Jag köpte den dessutom på hotellet så det var väldigt slösaktiga pengar.

Dagen därpå åkte vi hemåt innan ett besök hos Jenny. Det är alltid skönt att komma hem när man varit sjuk tycker jag.
Denna vecka har det verkligen varit fint väder och idag när jag börjar känna mig pigg för att gå ut i solen så är det molnigt, typsikt. Vi har städat och fixat lite här hemma idag så nu ska det bli skönt att lägga sig i soffan, ska dock plugga men det är okej. Senare ska jag nog sätta på New moon tror jag, det var ett tag sen nu :)
Ha en fortsatt fin dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar