måndag 26 april 2010

Vårigt!!


Godmorgon! Morgonpromenad, frukost och dusch avklarad. Nu ska jag dricka kaffe och börja plugga. Ganska mycket plugg den här veckan, men det hinns med. Jag ska även hinna åka till kristinehamn över dagen i morgon, träna tre gånger på gymmet, promenad/jogging varje morgon och tror även att jag ska börja sola denna vecka. Det var längesen jag solade solarium, egentligen är ju inte det jätte bra för min hud i och med hudsjukdomen men om jag tar det någorlunda lungt med ansiktet och smörjer noga så är det nog okej.
Vi planerar för fullt inför examensfesten på fredag, vi blir många, hittills 21 st. Micke är glad över sin sista vecka i Sunne. Och jag hoppas han kommer bli glad för min present till honom. Mamma kommer tidigare på fredag så hon kan hjälpa oss med det som behövs. Det ska bli himla kul och jag ser fram emot det!!
Nu blir det plugg hela dagen, ikväll blir det afro igen. Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Hon mår bättre, tackar som frågar. :) Var ju riktigt kritiskt ett tag men nu äter hon och dricker på egen hand och är pigg. Såret på magen verkar läka fint också vilket är jätteskönt. Dock så kommer ju inte tarmen som de fick öppna vara läckt helt förns om tre månader så jag får vara lite försiktig med lyft och sånt med henne :)

    SvaraRadera
  2. Examens fest? :D Vad kul. Inte är det du som tar examen redan eller?

    och jo. Han har kommit ut som det nu. Och jag är jätte ledsen. =(

    SvaraRadera