tisdag 6 april 2010

Påsk/födelsedagshelg i Stockholm


Hej på er!! Hur var påskhelgen? Jag känner mig mätt på både mat och godis så det var skönt med ett träningspass igår, kändes verkligen att det behövdes. Tog mig även en morgonpromenad i morse, ska försöka ta mig iväg varje morgon på det. Skönt faktiskt! Dock hungrar jag ihjäl efter halva men funderar på att förlänga sträckan något, nu går ja i rask takt i ca 35 min, skulle vara bra med 45 min.
Jag ska snart åka till universitet och lämna in min tenta som jag skrev klart igår kväll. Skönt! Ska sedan börja läsa i de nya böckerna i de nya kurserna. Blir spännande det. Igår kväll kom Sabina hit på te, jag fick födelsedagspresent av henne, presentkort på Home of sisters i kristinehamn. Superbra! Senare gick vi på bio; remember me. Uderbar film!
Jag hade en riktigt bra födeseldag! I fredags firades den med mamma, sofia, erik, jenny, jocke, helena, dag , lena och kusin. Kul! Fick massa fina saker: ljuslyktor, receptbok, twilightböckerna på engelska, presentkort på bio och mitt i city, kökssoffan (den fick jag dock en vecka tidigt), en skjortklänning, nytt navelsmycke och kentbiljetten (fick jag också en vecka tidigare). På lördagen, då min födelsedag var, åkte micke och jag till stockholm på kalas hos hans moster. Det var mycket trevligt med god mat, gott att dricka och trevligt sällskap. Mysigt att sova på hotell också. Det var dessutom jätte fint vårväder hela helgen så söndagen spenderade vi i en park i vasastan med kaffe och choklad, mysigt!!!
Det var helt enkelt en väldigt bra födelsedagshelg! :)


I morgon blir det kalas igen med alla från mickes familj. Kul!! Nu ska jag åka till universitet. Ha en bra dag! Kramis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar