fredag 19 mars 2010

Påskpyntet är på väg upp!!

Känner ni också att våren är på väg? Tecken ett: jag behöver inte ha vantar hela tiden när jag är ute. Tecken två: Vi körde fast på parkeringen igår på grund av all smält is. Tecken tre: Påskpyntet är på väg upp. Tecken fyra: Jag känner mig förväntansfull.

Inatt åkte Micke till Skottland. Så jag sov min första natt ensam här i lägenheten. Det som känns mest konstigt är att vakna ensam tycker jag. Jag har pysslat som tusan idag, städat, tvättar, handlat, pluggat lite och senare kommer sofia och erik hit. Vi ska äta pizza och se bröllopsfotografen som jag redan sett men den var så kul så en gång till kan jag allt se den ;)
I morgon släpps New moon dvd:n och jag ska vara den första på maxi i karlstad att köpa den ;) På kvällen kommer sophie hit och vi ska ha lite mys här, ha twilight-kväll och dricka vin typ. Planerat sen länge!!Ska bli himla kul att vara med henne.

Kankse dags att fortsätta plugga. Ska även hänga mer tvätt! Hörs! ha en fin helg, kram på dig.

p.s.Nya musikfavoriten: Marina and the diamond. Underbar sångröst och så himla bra låtar!!

1 kommentar:

  1. javisst är den på väg, fint med det fjädriga hjärtat i ditt fönster.
    Kram/Ingela.

    SvaraRadera