onsdag 3 mars 2010

Fruktansvärd tragedi

Jag tänker på er alla!!!!!
Ja.... huvudet är fullt nu för tiden. Jag tänker på er alla arbetskamraterna, det är en fruktansvärd tragedi och jag tror inte att de utanför förstår hur illa det är. Alla mår bra fysiskt (som tur är) men psykiskt är det tufft. Riktigt tufft. Var på möte igår hela förmiddagen och över lunch och det fortsätter idag, tors, fre. Men idag tog jag en dag hemma, jag måste fundera lite på egen hand. Det är så fruktansvärt det som hänt. Som sagt, jag tar en dag hemma och funderar. Ska göra i ordning lite kaffe , ta en promenad i solskenet och fixa lite här hemma.
Ikväll kommer sophie på besök, som jag har saknat henne.



Ta hand om er nu!! Ta vara på dagen som om det vore den sista.

4 kommentarer:

  1. Hej gumman. Förstår att du tycker det är jobbigt. Jag skickade sms till dig i förrgår men fick inget svar. Har lämnat in min telefon på lagning så har försökt ragga upp alla nummer från hitta.se igen. Men vet inte om det kom rätt. Undrade om du hade "klarat dig" och så. Nu vet jag ju att det gått bra. Tänker på dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Oj nej det var verkligen inte det nummret jag skickade till. Ska lägga in det på en gång.

    Joo förstår det. Men som du säger är det rätt svårt för en utomstående att förstå skadorna. För mig är det bara en affär (missförstå mig rätt). Dock är jag väldigt tacksam att ingen kom till skada och jag tycker det hela är väldigt otäckt. Vågar inte ens tänka på hur illa det KUNDE ha gått.

    Skönt att höra att allt är relativt bra med dig ändå gumman. Var lite orolig när jag inte fick något svar. Men det förklarar ju saken. Vill du kanske ta en fika någon dag om jag tar mig till karlstad? :$

    Kram

    SvaraRadera
  3. Du ska veta att jag tänker på dig hjärtat! <3 Har du tid att ses snart igen? Saknar dig!
    Ha det så mysigt ikväll! :)

    SvaraRadera
  4. Ja just ja de är på måndag redan :) Jag vill fortfarande gå ;D du också hoppas ja? :P <3

    SvaraRadera