tisdag 23 mars 2010

Pluggar hela dagen lång


Hej på er alla glad människor.
Jag har haft en väldigt bra helg. Sophie var på besök i lördags, i käkade tacos och myste. Framåt kvällen kom även Jessica, vi satte på twilight och sedan new moon. Är det twilightkväll så är det!! Så himla bra filmer. Men vilka böcker sen då! Det skulle förresten vara kul om "The host" kunde göras till film. Den boken är riktigt bra om man gillar kärlek och science fiction. I söndags var jag hos mamma och fick underbar söndagsmiddag! Vi pluggade massor och mitt huvud kraschade nästan av all information.
Igår pluggade vi också och på kvällen kunde jag äntligen lämna in statsvetenskapstentan. Skönt att ha den klar, det blev 18 sidor med massa smaskig information kring hur man gör om en elevhälsoorganisation. Tror den blev helt ok. På kvällen tränade jag afro och idag kan jag knappt sitta på grund av träningsvärk, hehe. Jaja. Då vet man i allafall att kroppen har ansträngt sig.

Idag regnar det vilket är bra tycker jag för då försvinner mer av snön. I morgon får det gärna komma solsken tycker jag :) I morgon kommer även min m hem från skottland. Han skulle kommit idag men hans plan var inställt. Nu saknar jag honom! Vill ha hem honom nu.
I morse klurade jag lite på hans examenspresent, kanske har kommit på något ganska bra. Vi får se om det blir det ;)
Nu måste jag fortsätta på mina två tentor... senare blir det filmtajm tror jag.
ha det fint!!!!

Tulplaner måste man ha på bordet vid påsktider!!

p.s. " den som finner sig själv, slipper bli olycklig" Mattehew Arnold. Ganska bra sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar