tisdag 16 mars 2010

Pyssel och knåp


Hallå hallå!!
Jag hade väntat mig två dagars ensamhet men micke blev magsjuk natten till igår så nu flyr jag från alla bakterierna istället. Stackarn, han som skulle till stockholm med klassen igår och allt. Det blev det inget med. På torsdag åker han däremot till skottland med sin familj, va tomt det kommer bli utan honom. Han är borta till och med tisdag. Jag har så himla mycket att plugga till och med onsdag. Jag sliter just nu med statsvetenskapen och måste börja på den andra tentan och även den tredje!! Men det hinns!! Idag är det verkligen plugg som gäller, ska även försöka få lite sol på mig. Igår var det ju väldigt varmt och skönt, hoppas på samma värme idag. Igår var jag hos tandläkarn, inget trevligt besök inte. I och för sig såg allt bra ut förutom min lilla visdomstand som jag måste ta hand om. Ta hand om.... usch...

Det närmar sig påsken... och ven min födelsedag eftersom jag fyller år på påskafton i år. Det blir födelsedagskalas på långfredagen eftersom vi ska upp till stockholm på min födelsedag. Det är faktiskt riktigt mysigt med påsk, dock är jag lite ledsen över att traditionen "påskmat" verkar rinna ut i sanden. När jag bodde hemma var det verkligen en tradtition och det är något som jag kommer försöka få fart på igen nästa år. Påsk är mysigt, då betyder det att våren är nära om den inte redan är här då ? :)

Dags att ta tag i pluggandet nu. Ta hand om varandra!
p.s. Sophie är världens bästa gullunge, hennes födelsedagspresent till mig var att gå på Kent i Örebro den 30 mars, hur gullig får man vara? Jag som verkligen ville gå på den... Helt underbar människa! Tack gumman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar